Sunday, April 3, 2016

NARS Radiant Creamy Conceler كونسيلر نارز الكريمي


Nars radiant creamy concealer, a really nice thick but blendable concealer.
كونسيلر نارز الكريمي، عجبني انه ثقيل بس بسهوله يندمج.


I personally use it only under my eyes, it is hydrating, really smooth and doesn't crease. It has a nice coverage, it covers my undereye circles instantly. It has a doe foot applicator which is handy for liquid concealers. I don't think it gives a radiant look, maybe it's just me but i don't mind that. I got mine in the shade Biscuit, they have a wide range of shades. I bought it from Sephora when i was in DC, it retails for $29 = 109 SR


انا استخدمه لتحت العيون لانه يغطي الهالات بسهوله، و كمانا يرطب المنطقه و ما يبين الخطوط الرفيعه اللي تحت العين. هما يقولوا انه يعطي اضاءه لتحت العين انا ما اخس بهادا الشيء بس عادي ما تفرق عندي يمكن كان لازم اجيب لون افتح بس انا احب انو الكونسيلر يكون نفس لوني. حقي اسم اللون بسكت، عندهم درجات مره كتيره مره فاتحه و غامقه تناسب كل درجات البشره. اشتريته لمن كنت في امريما بس تقدروا تطلبوا اونلاين او من التاجرات كان سعره ٢٩ دولار = ١٠٩ ريال سعودي

No comments:

Post a Comment