Thursday, August 29, 2013

How to make your nails grow longer & stronger?كيف تخلي اظافرك اطول و اقوى ‎

Many people always ask me how do I keep my nails strong and long, but  didn't have an answer. The thing that they didn't know that I always have chipped and broken nails but they don't notice them at that point. Anyways, I found this easy way... just soak your nails everyday in milk for 10 minutes. Easy isn't it? I personally do it before I go to sleep. You'll have longer and stronger nails and even whiter in no time!

دائما كل الناس يسألوني كيف اطول اظافري و انا ما كانت عندي اي طريقه و كانت دائما تنكسر بس محد ينتبه غير و هيا طويله. المهم، بنت خالتي قالت لي على طريقه سهله مره. تحطي اظافرك في حليب كل يوم لمده ١٠ دقائق (طبعا حليب منتهي تاريخه) انا صرت كل يوم احطها في الحليب قبل ما انام. و الحمدلله اظافري و لا احسن! طويله و قويه و احلى شيء انها بيضاء. جربوها ما حتخسروا شيء



And this is the result of less than a month of doing that!
و هادي النتيجه، صارلي اقل من شهر و انا استخدمها ! 




5 comments:

  1. ماشاء الله
    انا اظافري طويله و قويه بس مشكله لونها مو ابيض توقعين ينفع الحليب

    ReplyDelete
    Replies
    1. ايوا انا اظافري كانت مصفره و شىيا شفافه بعد الحليب الحمدلله صارت بيضاء

      Delete
    2. راما ياليت تسوين موضوع عن البدكير

      Delete
    3. بدكير قصدك العنايه باظافر الرجل او مناكير العنايه باظافر اليد؟

      Delete