Tuesday, March 22, 2016

YSL Le Teint Touche Éclat foundation فاونديشن لي تانت توش ايكلا من ايڤ سان لوران


YSL Le Teint Touche Éclat foundation, it's my new favorite! 
فاونديشن لي تانت توش ايكلا من ايڤ سان لوران، صار الفاونديشن المفضل عندي لدي الفتره.

I never thought that i would love something more than my marc jacobs one. It's really light weight with medium buildable coverage, has 19 SPF, lasts for a long time, doesn't cling to dry patches and look natural and dewy on the skin. The best part is that the formula is paraben free, sulfate free, petrochemical free and free from other harmful things which is really good for our skin!  It is really amazing for dry and normal skin types i don't think is would hold well on oily skins. I got mine from Boots in London for £30 = 180 SR


 ما كنت اتوقع اني احب شيء اكتر من فاونديشن مارك جيكوبز. هادا خفيف على البشره ما تحسي فيه، تغطيته وسط و ممكن تزيديها، فيه حمايه من الشمس، يقعد لفتره طويله، ما يمسك و يبين البشره الجافه و يوضحها، شكله مره طبيعي على البشره يعطي لوك ديوي. أحلى شيء انه خالي من السلفايت، البارابن و البتروكميكال و أشياء تانيه مضره بالبشره يعني ما حيضر بشرتك زي باقي الانواع. أحسه مره مناسب للبشره الجافه و العاديه اتوقع انه ما يمسك مع البشره الدهنيه. انا اشتريته من بوتس في لندن ب٣٠ باوند = ١٨٠ ريال سعودي. طبعا عندنا ايڤ سان لوران متوفر في كتير اماكن تقدروا تلاقوا بسهوله (سيفورا، وجوه، دبنهامز، باريس قاليري...)

No comments:

Post a Comment